Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Master Lean UX and Lean Startup techniques to improve your agile game development experience beyond Scrum. This updated version of the book focuses on applying lean and agile methodologies to the game development process and features improved examples, applied techniques, and a whole new section explaining how to test a game in Unity with CI.
You'll see how to define a minimum viable product (MVP) for games with Lean Canvas, allowing customers to iterate over it and collect feedback for improvement at every cycle. All of these are achieved while still using standard Agile techniques. The first part of the book explains the ideation process of a game and how lean methodologies allow developers, especially small studios, to avoid scope creep. Next, it it provides guidance on creating MVPs and using player feedback to iterate and improve games. The book then discusses continual improvement (CI) methods. A crucial part of CI is generation of Lean Canvas.
LeanGame Development, Second Edition shows you how to iterate until you develop a game that satisfies developers, gamers, and your studio's financial goals.
What You'll Learn
Who This Book Is For
People from all sectors of the gaming industry will find the book useful in planning their project in a more iterative way, unloading the management burden on the development process and collecting feedback to improve the game content as early as possible.
Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: First steps with Lean.- Chapter 3: An Inception in practice.- Chapter 4: Do we really need a MVP.- Chapter 5: Examples of MVGs.- Chapter 6: Generating Hypothesis.- Chapter 7: Test Driven Deveopment.- Chapter 8: Continuous Integration.- Chapter 9: The world between Design and Build.- Chapter 10: Test, Code, Test.- Chapter 11: Measuring and Analyzing.- Chapter 12: Creating ideas for iterating.- Chapter 13: Consolidating Knowledge before Expanding.- Chapter 14: More about games.- Chapter 15: Example game using Automated testing for game development.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
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