Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Dr Avis Ridgway, PhD (2010), MEd, GDEA, BEd, DipT. EC., is an Adjunct Research Fellow in the Faculty of Education, Monash University, Australia. Avis focuses on using a cultural historical approach to early childhood research to examine historical influences on learning, pedagogical play, the cultural world of babies and toddlers, spaces that educate, innovative teacher practices and visual narrative methodology.
Dr Gloria Quinones PhD (2013), MEd, BEd, is a lecturer and early career researcher at Faculty of Education, Monash University, Australia and member of the Child and Community Development Faculty Research Group. Gloria's research, conducted in both Mexico and Australia, focuses on emotions, play, pedagogy, cultural and affective worlds of infants and toddlers and innovative visual methodologies.
Dr Liang Li PhD (2012), MEd (EC), MEd (Intl TESOL), Grad.Dip (ECE), B.Law, is a lecturer and an early career researcher in the Faculty of Education at Monash University, Australia, and a member of the Child and Community Development Faculty Research Group. Her research interests focus on child development, cultural world of babies and toddlers, family study, play and pedagogy, early childhood teacher education and visual methodology.
Foreword.- Chapter 1 Introduction.- Chapter 2 Re-theorising Play as Pedagogical.- Chapter 3 Examining Play from the Child's Perspective.- Chapter 4 Sustained Shared Thinking in Pedagogical Play.- Chapter 5 Dimensions of Play Activity.- Chapter 6 Play Affordances across Institutional Contexts.- Chapter 7 Imagination in Play: Space and Artefacts.- Chapter 8 In the Everyday Moments of Play.- Chapter 9 Recognising Cultural Influences in Play.- Chapter 10 Contemporary Interpretations of Pedagogical Play.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.