Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Kaprea F. Johnson, Ph.D., is a tenured Full Professor in the Department of Educational Studies at The Ohio State University. She also is the Director of Faculty Development for the College of Education and Human Ecology at The Ohio State University.
Narketta Sparkman-Key, Ph.D., is a tenured Associate Professor in the Department of Counseling and Human Services at Old Dominion University. She also holds the inaugural position of Academic Affairs Director of Faculty Diversity and Retention.
Alan Meca, Ph.D., is an Assistant Professor in the Department of Psychology at University of Texas at San Antonio.
Shuntay Z. Tarver, Ph.D., is an Assistant Professor in the Department of Counseling and Human Services at Old Dominion University
1. Introduction.- Section I. Antiracist Helping Professions Theoretical Underpinnings.- 2. Introduction to Anti-Racist Theories.- 3. The Importance of Culturally Responsive and Afrocentric Theoretical Frameworks-A Call for More Inclusive Curriculum in Counselor Education.- 4. Antilinguicist Schools, Antilinguicist Systems.- 5. Moving Beyond Performative Allyship: A Conceptual Framework for Anti-racist Co-conspirators.- 6. Service or Saviorism: Deconstructing Benevolent Racism in the Helping Professions.- Section II. Antiracist Pedagogy in Helping Professions.- 7. Antiracist Pedagogy for Helping Professionals.- 8. The Linguistic Gospel Truth: Implementing Inclusive Language Practices for Navigating the Educational Space.- 9. Decentering Whiteness in Teaching Psychopathology: Challenges and Opportunities.- 10. An Antiracist Approach to Social Work Education at HBCUs.- 11. Program Practices for Cultivating Antiracist Counselors.- 12. Examining Multicultural Pedagogy in Counselor Programs: Recommendations for Enhanced Clinical Competency.- 13. Strategies for Implementing Antiracist Frameworks in Teaching Materials for Health Professions.- Section III. Antiracist Helping Professions in Application.- 14. Breaking Strongholds: Equity Centering in Helping Approaches.- 15. Voices from the Field of School Counseling: Promoting Anti-Racism in School Settings.- 16. "There Isn't a Racist Bone in My Body!": A Case Study on Fostering Anti-Racism in School Counseling.- 17. Antisemitism and Islamophobia: Old and Dynamic Racisms.- 18. Diversity, Equity & Inclusion Training in a New Key: Adapting a Race-Class Lens for the Helping Professions.- 19. Antiracism and Health: An Action Plan for Mitigating Racism in Healthcare.- 20. A Telehealth Antiracist Learning Experience for Nursing and Social Work Students in the Midst of COVID-19.- 21. Working with Multiracial Individuals: Antiracist Pedagogy, Practices, and Considerations.- 22. Epilogue.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.