Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Preface.- Chapter 1 Introduction.- Why Rhetorical Thinking.- Overview of Chapters.- Chapter 2 Vygotsky's Sociocultural Historic Theory, A Primer.- INTRODUCTION.- TOOLS OF HUMAN INTENSIFICATION.- Mediation through Signs.- THE DEVELOPMENT OF HIGHER PSYCHOLOGICAL FUNCTIONS.- Distinguishing Between Lower and Higher Functioning.- THE ROLE OF THE ZONE OF PROXIMAL DEVELOPMENT.- The Complex Nature of the Zone of Proximal Development.- Learning Potential, Performance, and Context.- Intersubjective Learning.- CONCEPT DEVELOPMENT IN THINKING.- Spontaneous and Scientific Concepts.- THE RELATIONSHIP BETWEEN THINKING AND LANGUAGE.- CONCLUSION. Chapter 3 Images and Drawings: A Study of Prospective Teachers' Perceptions of Teaching and Learning Mathematics.- INTRODUCTION.- AN EMERGING FRAMEWORK METHODOLOGY.- Coding Drawings.- Analysis of Focus Group Transcripts.- RESULTS.- The Changing Roles of Teachers.- Student Affect and Pedagogy.- Trends in Mathematical Representations and Content.- Changes in Room Structure.- DISCUSSION OF RESULTS.- CONCLUSION.- Chapter 4 Improving Teachers' Mathematical Content Knowledge through Scaffolded Instruction.- INTRODUCTION.- THEORETICAL FRAMEWORK AND RELEVANT RESEARCH.- Explanation of the Framework.- METHODOLOGY.- Context and Participants.- Data Sources and Procedures.- Data Analysis.- FINDINGS.- Content Knowledge: Pretest and Posttest.- Presurvey and Postsurvey Results.- Talk and Scaffolded-Interactions.- Teacher-learner Talk and the More Knowledgeable Other.- DISCUSSION OF FINDINGS.- Connecting Learning to the Field of Social Interaction.- The Importance of Language and Action.- CONCLUDING COMMENTS.- Chapter 5 Closing Thoughts and Implications.- Teacher-generated Drawings as Tools of Human Development.- Achieving Intersubjectivity through Collaborative Learning.- Index.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.