Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Leslie Neal-Boylan, PhD, APRN, CRRN, FAAN
Solomont School of Nursing
University of Massachusetts
Lowell, MA, USA
leslie_nealboylan@uml.edu
Lisa M. Meeks, PhD, MA
Department of Family Medicine
The University of Michigan Medical School
Ann Arbor, Michigan, USA
meeksli@med.umich.edu
Front matter.- Part 1.- 1. Chapter 1: The student with a learning disability- Clarissa Connors: A medical student with undiagnosed ADHD and a learning disability.- 2. Chapter 2: The student with a physical disability-Tammy Thomas: A clinical year medical student with quadriplegia.- 3. Chapter 3: The student with a sensory disability- Conrad Barker: Rising 3 rd year medical student with hearing loss.- 4. Chapter 4: The student with a psychological disability- Rhonda Rapp: A fourth year medical student with depression and PTSD.- 5. Chapter 5: The student with a chronic health condition- Hillary Hampton: A second year medical student with Crohn's disease.- 6. Chapter 6: The student with cancer- Marc Fernandez: A fourth year medical student with cancer.- Part 2.- 7. Chapter 7: Mee Sook Smith: A Nursing Student with a Learning Disability in an associate degree program - Case.- 8. Chapter 8: Maxwell Mason: A nursing student with a learning disability in a baccalaureate degree program - case 2.- 9. Chapter 9: The student with a physical disability- Sam Stone: A nursing student without a forearm.- 10. Chapter 10: The student with a sensory disability- Anna Howard: The nursing student with deafness.- 11. Chapter 11: The student with a psychological disability- the Nursing student with suicidal ideation.- 12. Chapter 12: the student with a chronic health condition- Susan Nacht: A Nursing Student with Narcolepsy.- Part 3.- 13. Chapter 13: The student using medical marijuana.- 14. Chapter 14: The student who brings an animal to class.- 15. Chapter 15: The student who fails the medical board exam.- 16. Conclusion.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.