Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
This book represents the work of some of the contemporary world leaders in marketing. The contributors are authors of a set of path-breaking books on marketing. To ensure sufficient depth of coverage, the contributors have taken the essence of their earlier books and combined it with their latest understanding and cases. This has served to enhance the content and put it in the readers' current context.
It is common knowledge that keeping pace with the growing application of marketing requires a novel approach. With new ideas and nuances being discovered every day, it has become a real challenge for marketers and students of marketing to keep up to date on important contemporary marketing concepts. Given its unique approach and thoughtful curation, this book presents readers with diversity of perspectives along with a unique depth of thinking.
Kartik Kompella is the founder of Purposeful Brands, a brand consultancy based in India. He has run a column on Interbrand's portal for nearly five years, and is a regular contributor of papers to WARC. Kartik has spoken at several international conferences on subjects as varied as Market Research, Cause Related Marketing (CRM) and Cause Related Branding. He has 26 years experience in advertising, CRM, brand consulting and marketing and wrote the books Building Brands Building Meaning & Applying The Branding Iron . He has edited two books on branding: ' The Definitive Book of Branding ' (2014) and ' The Brand Challenge ' (with Kogan Page, 2014).
Extreme Trust: The Competitive Necessity of Proactive Trustworthiness.- Net Promoter Score and its Successful Application.- Focus on ROE (Return on Empathy) to Increase ROI.- Marketing With Meaning.- Hidden in Plain Sight.- The 4 A's of Marketing.- The 10 Principles Behind Great Great Customer Experiences.- Who Do You Want Your Customers To Become.- Stories Make The Difference.- Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit.- Service Innovation - A Jobs To Be Done Guide.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.