Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
The book builds upon and extends the content of the second edition by incorporating additional content to reflect advances in cognitive science and by updating existing chapters to keep pace with modern educational trends and technologies.
Kelly M. Quesnelle, PhD is Professor and Chair of Biomedical Sciences at The University of South Carolina School of Medicine Greenville. Dr. Quesnelle is a graduate of the University of Michigan. She earned her doctorate degree in Molecular Pharmacology from the University of Pittsburgh School of Medicine. Dr. Quesnelle completed a postdoctoral fellowship in the Vascular Medicine Institute at the University of Pittsburgh School of Medicine that included a training fellowship with the United States Food and Drug Administration in the Center for Drug Evaluation and Research. She was a founding faculty member at Western Michigan University Homer Stryker MD School of Medicine. Dr. Quesnelle has directed medical student courses, taught extensively throughout the pharmacology discipline, and has served as Chair of an IRB and co-Chair of a Curriculum Committee. Her educational research focuses on teaching innovations, curricular integration, and the reward and recognition of basic science educators. She is a past recipient of the Early Career Award for Excellence in Teaching and Innovation from the International Association of Medical Science Educators.
1. The Science of Learning.- 2. The Science of Instruction.- 3. Lectures.- 4. Flipped Classrooms.- 5. Team-Based Learning.- 6. Practicals and Labs.- 7. Case-Based Learning.- 8. Problem-Based Learning.- 9. Self-Regulated Learning.- 10. Asynchronous e-Learning.- 11. Teaching in a Clinical Setting.- 12. Teaching with Simulation.- 13. Assessment of Knowledge.- 14. Assessment of Skills.- 15. Assessment of Attitudes and Behaviors.- 16. Course Design.- 17. Distance Learning.- 18. Interprofessional Education (IPE).- 19. Teaching to Develop Scientific Engagement.- 20. Advancing the Field: The Scholarship of Medical Education.- 21. Documenting Educator Work: The Educator Portfolio.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.