Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Make an app from start to finish on your own or with a dedicated team. This book is your all-in-one, go-to resource for designing, building, and marketing, a trending app that others flock to buy. Use detailed analysis to decide what designs you should choose and whether you should learn to code or hire someone else to do the trench work for you.
If you plan carefully and make intelligent decisions when establishing your viral app business, you will find success on the App Store. Remember, though, the App Store is not a lottery. Apps are not randomly featured, and it is not happenstance that makes your app successful.
Luck and fortuitous timing tempered by hard work and a good app idea are key factors to success. You can't aimlessly create an app, throw it on the App Store, and watch the dollars roll in. You'll get back what you put in. This book lays the foundation and outlines the skills needed by aspiring entrepreneurs with no coding experience for selling a killer app.
Small business owners who want to create an app, but have no programming experience
Megan Holstein is a writer and entrepreneur based out of Columbus, OH. She's headed app development projects in both the medical field and productivity software field for companies she founded, Pufferfish Software and SimpleList. Additionally, she's worked for Columbus-based companies Fundable, Taivara, and Martini Media Group doing business development and project management.
After spending the better part of a decade developing apps she accumulated dozens of FAQs and held a series of meetings about how to start an app business. This book is the product of those meetings and questions.
Part I. Design .- 1. Refining Your Idea .- 2. Website 3. Idea Validation .- 4. Business Models .- 5. Fair Pricing .- 6. Planning Your App .- 7. User Experience Design .- 8. Case Study: Scribe .- 9. Design Personality Part II. Development .- 10. Funding Sources.- 11. Case Study: Applits .- 12. Development Methods .- 13. Hiring Developers.- 14. Code Add-Ons .- 15. Beta-Testing .- Part III. Deployment .- 16. Pre-Launch Marketing .- 17. App Store Listing.- 18. Mailing List .- 19. Social Media .- 20. Online Community.- 21. Case Study: Everest .- 22. App Video .- 23. The Press.- 24. Advertising Space .- 25. Discounts & Promotions.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
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