Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Content marketing is now a firmly established discipline in online marketing. But how exactly does content marketing work? What are the consequences for strategic content planning and what does valid content marketing controlling look like? This book goes beyond the usual tips on how to implement content marketing by asking what the fundamental effect of content marketing is on companies' customers and prospects. The author not only describes the requirements and procedures for the strategic design of content marketing, but also presents a comprehensive content marketing controlling framework based on the analyzed impact mechanisms. With this book, marketing managers receive a theoretical foundation of the discipline of content marketing as well as numerous recommendations for successful implementation in companies.
Content marketing: classification and definitional approaches.- Content marketing and advertising impact: research, models, psychological background on attitudes and behavior.- Effective content marketing: topics, content, messages, formats.- Content marketing controlling: central terms and key figures, controlling framework.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.