Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
A groundbreaking guide for the next generation of business leaders, founders, and innovators, this book unveils 50 innovative strategies to revolutionize consumer behavior to achieve the triple win: for people, the planet and universal prosperity.
How can we transform impulsive buying into meaningful action-taking, empowering people to navigate the consequences of economic growth? Essential reading for business leaders dedicated to making a significant difference, this book is a blueprint for a brighter, more sustainable world.
Elena V. Amber is a founder, researcher and award-winning author whose work sits at the intersection of leadership, psychology and neuroscience, aiming to promote sustainable consumption and business practices.
Elena V. Amber is a founder, doctoral researcher, and award-winning author with 15+ years of global business and startup expertise. She holds diverse Master's degrees in social management, biology, executive business administration, and psychology. Her doctoral research merges behavioral psychology and economics with neuroscience to examine factors impacting sustainable consumption at the nexus with impulsive buying behavior.
Dateiformat: ePUBKopierschutz: ohne DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat ePUB ist sehr gut für Romane und Sachbücher geeignet – also für „glatten” Text ohne komplexes Layout. Bei E-Readern oder Smartphones passt sich der Zeilen- und Seitenumbruch automatisch den kleinen Displays an. Ein Kopierschutz bzw. Digital Rights Management wird bei diesem E-Book nicht eingesetzt.
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