Cutting-edge design and unique spaces created for indulging coffee around the world that make your heart go faster.
Over the past few years, the world of coffee has kickstarted a movement of cultural and creative influence. From unique jute bags, logos, or merchandise-cafes, roasters, and coffee shops around the globe are experimenting with new ways to provide spaces and product packaging that stand out from the crowd.
Designing Coffee explores what it takes to curate some of the most innovative and eclectic coffee shops of today, from brand identity and packaging, through to interior design and architecture. Celebrating unique spaces, such as the minimalist, tea-house-like coffeeshops of Japan or communist themed cafes in Vietnam, this book provides advice on how to create a unique space of your own.
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ISBN-13
978-3-96704-097-5 (9783967040975)
Schweitzer Klassifikation
Herausgeber*in
Freier Redakteuer; freier Lektor
LANI KINGSTON ist schreibt über und berät zu Lebensmitteln jeder Art, aber das Thema Kaffee hat es ihr besonders angetan. Neben ihrem Abschluss in Lebensmittelwissenschaft und Pädagogik, hat sie auch Qualifikationen als Barista und Konditorin. Nach Spill the Beans ist dies ihr zweites Buch mit gestalten, das sich rund um den täglichen Wachmacher dreht.
ISNI: 0000 0004 4956 0228