Schweitzer Fachinformationen
Wenn es um professionelles Wissen geht, ist Schweitzer Fachinformationen wegweisend. Kunden aus Recht und Beratung sowie Unternehmen, öffentliche Verwaltungen und Bibliotheken erhalten komplette Lösungen zum Beschaffen, Verwalten und Nutzen von digitalen und gedruckten Medien.
Preface.- Section 1 Overview of Science Education in Taiwan.- Chapter 1 Research Projects on Science Education Funded by the National Science Council in Taiwan from 1982 to 2012: A Historical Review.- Chapter 2 Trends in Science Education Research in Taiwan: A Content Analysis of the Chinese Journal of Science Education from 1993 to 2012.- Chapter 3 Comments on Section 1: Development of Science Education Research in Taiwan.- Section 2 Science Learning and Assessment.- Chapter 4 Content Analysis of Conceptual Change Research and Practice in Science Education: From Localization to Globalization.- Chapter 5 Learners' Epistemic Beliefs and their relations with Science Learning - Exploring cultural differences.- Chapter 6 On the Identification of Students' Misconceptions in a Two-tier Item.- Chapter 7 Elementary Science Education in Taiwan - from the perspective of international comparison.- Chapter 8 Comments on Section 2.- Section 3 Innovative Technology for Science Learning and Instruction in Taiwan.- Chapter 9 Innovative Technology-Assisted Science Learning in Taiwan.- Chapter 10 Development and Evaluation of Technology-Infused Learning Environments in Taiwan.- Chapter 11 Innovative Science Educational Neuroscience: Strategies for Engaging Brain Waves in Science Education Research.- Chapter 12 Methodology and Application of Eye Tracking Techniques in Science Education.- Chapter 13 Public Communication of Science and Technology in Taiwan.- Chapter 14 Comments on Section 3: Innovative Technologies for Science Learning and Instruction in Taiwan: A global perspective.- Section 4 Curriculum and Teacher Professional Development.- Chapter 15 Taiwanese Science Teacher Education Research - Capturing the spirit of PCK.- Chapter 16 Design to Understand Curriculum: Epistemic Practices, Teaching and Learning in Science.- Chapter 17 Integrating Paiwan Culture into the Design of a Science Curriculum, with Teaching Examples.- Chapter 18 Teaching EnvironmentalIssues in Science Classroom: Status, Opportunities, and Strategies.- Chapter 19 Comments on Section 4: Thoughts on Science Curriculum Reform and Teacher Learning in Western Countries and Taiwan.- Section 5 Reflections.- Chapter 20 An International Perspective on the People and Events Shaping Science Education in Taiwan - Past, Present and Future.- Chapter 21 A collection of reflections from international scholars.- Chapter 22 Epilogue.
Dateiformat: PDFKopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)
Systemvoraussetzungen:
Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein „weicher” Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich – sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.
Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.