The Practice of Market Research

An Introduction
 
 
Pearson HigherEducation (Verlag)
  • 4. Auflage
  • |
  • erschienen am 22. Juli 2019
  • |
  • 608 Seiten
 
E-Book | ePUB ohne DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-78764-425-0 (ISBN)
 
The Practice of Market Research offers a comprehensive and understandable account of the techniques and practical tasks involved in setting up and running marketing or social research projects. Linked to the professional body MRS (the Market Research Society) and with plenty of real-life examples from big-name companies such as McDonalds and Levis as well as governments and charities, the author's depth of insight and experience of the real world of market research is evident throughout this book. The book offers:
  • A well-rounded overview of market research
  • Strong coverage of both qualitative and quantitative aspects of market research, including research design, sampling, qualitative data analysis and research ethics
  • Valuable insight into the day-to-day tasks of a researcher
  • Guidance and examples on everything from writing a proposal and creating a project timetable to preparing a report and giving a presentation
This book is an ideal companion to any student's market research course or research project and an indispensable guidebook with a long shelf-life for market research practitioners and people in the industry.
4. Auflage
  • Englisch
  • Digitale Ausgabe
  • 1,87 MB
978-1-78764-425-0 (9781787644250)
weitere Ausgaben werden ermittelt

Dateiformat: ePUB
Kopierschutz: ohne DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Verwenden Sie eine Lese-Software, die das Dateiformat EPUB verarbeiten kann: z.B. Adobe Digital Editions oder FBReader - beide kostenlos (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose App Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nicht Kindle)

Das Dateiformat ePUB ist sehr gut für Romane und Sachbücher geeignet - also für "glatten" Text ohne komplexes Layout. Bei E-Readern oder Smartphones passt sich der Zeilen- und Seitenumbruch automatisch den kleinen Displays an. Ein Kopierschutz bzw. Digital Rights Management wird bei diesem E-Book nicht eingesetzt.

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

54,49 €
inkl. 5% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
ePUB ohne DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen