Creating, Grading, and Using Virtual Assessments

Strategies for Success in the K-12 Classroom
 
 
Routledge (Verlag)
  • 1. Auflage
  • |
  • erschienen am 15. November 2021
  • |
  • 155 Seiten
 
E-Book | PDF ohne DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-000-46712-3 (ISBN)
 
This book provides a variety of strategies for creating, grading, and using assessments in the virtual setting.

With more teaching and learning taking place online, teachers are adjusting their strategies for creating, grading, and using virtual assessments. This strategies-based book helps you understand the key challenges and solutions to delivering virtual assessments, including use of quizzes, digital worksheets, grading, preventing cheating, and considerations of equity, quality, choice, and efficiency. Designed so that you can pick it up and start reading from any chapter, this book covers topics such as:


how to create, grade, and use traditional forms of assessment in the virtual space;
how to leverage discussion for meaningful learning in the virtual classroom;
how to create, grade, and use virtual performances and projects;
digital tools that may be helpful in engaging with and assessing students in the virtual environment.





Based on research and full of practical examples, this book guides educators, professional learning teams, and whole schools in implementing a successful virtual assessment plan for all types of intended learning objectives.
1. Auflage
  • Englisch
  • London
  • |
  • Großbritannien
Taylor & Francis Ltd
  • Für höhere Schule und Studium
  • |
  • Für Beruf und Forschung
54 Tables, black and white
978-1-000-46712-3 (9781000467123)

weitere Ausgaben werden ermittelt
Kate Wolfe Maxlow is Director of Innovation and Professional Learning for Hampton City Schools, Virginia, and an adjunct professor for Old Dominion University, USA.

Karen L. Sanzo is Professor in the Darden College of Education and Professional Studies at Old Dominion University, USA.

James R. Maxlow has been a public school teacher and administrator for over 20 years with a doctorate in Curriculum and Educational Technology. He is currently the Technology Support Manager for Hampton City Schools, Virginia.
1. Creating, Grading, and Using Traditional Assessment Strategies 2. Creating, Grading, and Using Classwork and Homework 3. Virtual Discussion Strategies 4. Virtual Performance Strategies 5. Virtual Projects

Dateiformat: PDF
Kopierschutz: ohne DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Verwenden Sie zum Lesen die kostenlose Software Adobe Reader, Adobe Digital Editions oder einen anderen PDF-Viewer Ihrer Wahl (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie die kostenlose App Adobe Digital Editions oder eine andere Lese-App für E-Books (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nur bedingt: Kindle)

Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Ein Kopierschutz bzw. Digital Rights Management wird bei diesem E-Book nicht eingesetzt.

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

25,49 €
inkl. 7% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
PDF ohne DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen