Early Childhood Education in Three Cultures

China, Japan and the United States
 
 
Springer (Verlag)
  • erschienen am 1. Dezember 2014
  • |
  • XV, 144 Seiten
 
E-Book | PDF mit Wasserzeichen-DRM | Systemvoraussetzungen
978-3-662-44986-8 (ISBN)
 

This book, written by an international team of experienced researchers, investigates unique and dynamic approaches to key issues in policy transformation, curriculum reforms and teacher training in three cultures - China, Japan and the United States - in a globalized world. By examining their respective policy choices and evidence-based practices, the authors show how best to provide for young children based on their needs and interests, and the three countries' strategies for doing so. This book provides the latest information on the rapid developments already underway and further changes to be expected in these diverse cultures.

2015
  • Englisch
  • Heidelberg
  • |
  • Deutschland
Springer Berlin
  • 21
  • |
  • 21 s/w Abbildungen
  • |
  • 21 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • 4,57 MB
978-3-662-44986-8 (9783662449868)
10.1007/978-3-662-44986-8
weitere Ausgaben werden ermittelt

Part I Being, Belonging and Becoming: Child Image and Curriculum Reforms.- The Centennial Change from Imitation to Innovation: Early Childhood Education and Curriculum Reform in China.- Early Childhood Education and Care Curriculum in Japan.- Play with a Purpose: Creating Meaningful Environments with Children, Families, and Communities in the United States.- Part II Childcare Policies in Changing Contexts.- Describing the Early Childhood Policy Landscape in the United States.- Latest Development of Japanese Kindergarten Education Policy.- The Evolution and Innovation of China's Preschool Education Financial System.- Part III Best Practices for Early Childhood Teacher Professional Development.- Early Childhood Challenge: Preparing High-Quality Teachers for a Changing Society in the United States.- Current Issues in ECEC Teacher Education in Japan.- How to Advance the Initial Training System for Chinese Kindergarten Teachers in a New Era.

Dateiformat: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen-DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Verwenden Sie zum Lesen die kostenlose Software Adobe Reader, Adobe Digital Editions oder einen anderen PDF-Viewer Ihrer Wahl (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie die kostenlose App Adobe Digital Editions oder eine andere Lese-App für E-Books (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nur bedingt: Kindle)

Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Wasserzeichen-DRM wird hier ein "weicher" Kopierschutz verwendet. Daher ist technisch zwar alles möglich - sogar eine unzulässige Weitergabe. Aber an sichtbaren und unsichtbaren Stellen wird der Käufer des E-Books als Wasserzeichen hinterlegt, sodass im Falle eines Missbrauchs die Spur zurückverfolgt werden kann.

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

90,94 €
inkl. 7% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
PDF mit Wasserzeichen-DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen