Teaching Authentic Language Arts in a Test-Driven Era

 
 
Routledge (Verlag)
  • 1. Auflage
  • |
  • erschienen am 1. November 2010
  • |
  • 208 Seiten
 
E-Book | ePUB mit Adobe DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-135-91470-7 (ISBN)
 
Most pre-service education students are enthusiastic about the progressive, constructivist, and student-centered theory and practice advocated in many teacher education programs and by the National Council of Teachers of English. Yet in actual day-to-day practice, teachers often have trouble thinking of ways in which such student-centered and constructivist practices in literacy instruction can be implemented in classrooms which are increasingly driven by high stakes tests, increased accountability, and mandated and even 'teacher proof' scripted curricula. Teaching Authentic Language Arts in a Test-Driven Era provides a powerful and much-needed counterargument to the assumption that test-driven curricula preclude meaningful instruction and authentic student engagement within a Language Arts curriculum. Providing teachers with the theoretical stances and pedagogicals tools to develop a Language Arts practice which can be personally rewarding as well as beneficial to students,Teaching Authentic Language Arts in a Test-Driven Era empowers teachers to be effective even within the confines of a testing- and accountability-driven curriculum.
  • Englisch
  • London
  • |
  • Großbritannien
Taylor & Francis Ltd
  • Für höhere Schule und Studium
Following Doing Multicultural Education
  • 0,37 MB
978-1-135-91470-7 (9781135914707)
weitere Ausgaben werden ermittelt

Arthur Costigan is Assistant Professor of Education at Queens College, City University of New York. A former New York City high school teacher, his research interest is the ways in which new teachers become socialized into the profession. With Margaret Crocco he has co-authored, Learning to Teach in an Age of Accountability.

@contents:Selected Contents:

Chapter One: Surviving and Thriving in a Test- and Accountability-Driven Culture

Chapter Two: Constructivist Controversies

Chapter Three: Writing Theory and Practice

Chapter Four: Reading Theory and Practice

Chapter Five: Symbolic Assessment and Authentic Assessment

Chapter Six: Aesthetic Education

Chapter Seven: Teaching Social Justice in a Test-Driven Era

Chapter Eight: Teaching Language Arts in a Test Driven Era

Dateiformat: EPUB
Kopierschutz: Adobe-DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose Software Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose App Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nicht Kindle)

Das Dateiformat EPUB ist sehr gut für Romane und Sachbücher geeignet - also für "fließenden" Text ohne komplexes Layout. Bei E-Readern oder Smartphones passt sich der Zeilen- und Seitenumbruch automatisch den kleinen Displays an. Mit Adobe-DRM wird hier ein "harter" Kopierschutz verwendet. Wenn die notwendigen Voraussetzungen nicht vorliegen, können Sie das E-Book leider nicht öffnen. Daher müssen Sie bereits vor dem Download Ihre Lese-Hardware vorbereiten.

Bitte beachten Sie bei der Verwendung der Lese-Software Adobe Digital Editions: wir empfehlen Ihnen unbedingt nach Installation der Lese-Software diese mit Ihrer persönlichen Adobe-ID zu autorisieren!

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

78,29 €
inkl. 19% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
ePUB mit Adobe DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen