Digital Business ePub eBook

 
 
PEARSON (Verlag)
  • 7. Auflage
  • |
  • erschienen am 27. Juni 2019
  • |
  • 680 Seiten
 
E-Book | ePUB mit Adobe-DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-292-19336-6 (ISBN)
 

· Which strategies and tactics are needed to develop and implement a Digital Business?

· How do we work out where to put our investment?

· What are the things that have to happen in an organisation to make a Digital Business successful?

· How should businesses select the best digital technology, media and insight sources to compete?

This new edition of Dave Chaffey's bestselling book, joined this time by fellow authors Tanya Hemphill and David Edmundson-Bird, is your guide to answering these tough questions. Written in an engaging and informative style, Digital Business and E-Commerce Management will give you the knowledge and skills to be able to handle the speed of change faced by organisations in the digital world.

In this seventh edition of the book, Chaffey, Hemphill and Edmundson-Bird bring together the most recent academic and practitioner thinking. Covering all aspects of digital business including strategy, digital comms and transformation, Digital Business and E-Commerce Management gives you the benefit of:

· A structured approach to review, plan and implement a digital business strategy for all types of organisation

· The latest on digital marketing techniques in SEO, social media comms and content marketing

· All new case studies providing examples of organisations and their experiences of digital business and e-commerce

· A brand new chapter introducing the concepts of digital business transformation and growth hacking

Whether you're a student studying digital business and e-commerce, a marketer or a business manager, Digital Business and E-Commerce Management is the essential text to help you understand and apply the concepts of 'Digital', strategy and implementation.

7. Auflage
  • Englisch
Pearson HigherEducation
978-1-292-19336-6 (9781292193366)
weitere Ausgaben werden ermittelt
  • Part 1 - Introduction
  • 1 Introduction to digital business
  • 2 Opportunity analysis for digital business and e-commerce
  • 3 Managing digital business infrastructure
  • 4 Key issues in the digital environment
  • Part 2 - Strategy and applications
  • 5 Digital business strategy
  • 6 Supply chain and demand
  • 7 Digital marketing
  • 8 Customer relationship management
  • Part 3 Implementation
  • 9 Customer experience and service design
  • 10 Managing digital transformation and growth hacking
  • Glossary
  • Index

Dateiformat: ePUB
Kopierschutz: Adobe-DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose Software Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose App Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nicht Kindle)

Das Dateiformat ePUB ist sehr gut für Romane und Sachbücher geeignet - also für "fließenden" Text ohne komplexes Layout. Bei E-Readern oder Smartphones passt sich der Zeilen- und Seitenumbruch automatisch den kleinen Displays an. Mit Adobe-DRM wird hier ein "harter" Kopierschutz verwendet. Wenn die notwendigen Voraussetzungen nicht vorliegen, können Sie das E-Book leider nicht öffnen. Daher müssen Sie bereits vor dem Download Ihre Lese-Hardware vorbereiten.

Bitte beachten Sie bei der Verwendung der Lese-Software Adobe Digital Editions: wir empfehlen Ihnen unbedingt nach Installation der Lese-Software diese mit Ihrer persönlichen Adobe-ID zu autorisieren!

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

89,39 €
inkl. 7% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
ePUB mit Adobe-DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen