Marketing Research, eBook, Global Edition

 
 
Pearson (Verlag)
  • 9. Auflage
  • |
  • erschienen am 21. August 2019
  • |
  • 528 Seiten
 
E-Book | PDF mit Adobe-DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-292-31809-7 (ISBN)
 
For courses in global marketing. A conceptual approach and introduction to the field of marketing research Written with an emphasis on the practical application of marketing research methods, Marketing Research teaches the basic fundamental statistical techniques needed to analyse market data. The 9th Edition has been updated to offer the most current insights on forces shaping marketing research, including the widespread adoption of infographics, a pronounced shift toward mobile marketing research, and the impact of big data. Additionally, an updated and integrated case study throughout the text helps students relate the material to the real world -- and their future careers.

The full text downloaded to your computer

With eBooks you can:

  • search for key concepts, words and phrases
  • make highlights and notes as you study
  • share your notes with friends

eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps.

Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook.

Time limit

The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.

9. Auflage
  • Englisch
  • Deutschland
Pearson HigherEducation
  • Digitale Ausgabe
978-1-292-31809-7 (9781292318097)
weitere Ausgaben werden ermittelt
  • 1. Introduction to Marketing Research
  • 2. The Marketing Research Industry
  • 3. The Marketing Research Process and Defining the Problem and Research Objectives
  • 4. Research Design
  • 5. Secondary Data and Packaged Information
  • 6. Qualitative Research Techniques
  • 7. Evaluating Survey Data Collection Methods
  • 8. Understanding Measurement, Developing Questions, and Designing the Questionnaire
  • 9. Selecting the Sample
  • 10. Determining the Size of a Sample
  • 11. Dealing with Field Work and Data Quality Issues
  • 12. Using Descriptive Analysis, Performing Population Estimates, and Testing Hypotheses
  • 13. Implementing Basic Differences Tests
  • 14. Making Use of Associations Tests
  • 15. Understanding Regression Analysis Basics
  • 16. Communicating Insights

Dateiformat: PDF
Kopierschutz: Adobe-DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose Software Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose App Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nicht Kindle)

Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Adobe-DRM wird hier ein "harter" Kopierschutz verwendet. Wenn die notwendigen Voraussetzungen nicht vorliegen, können Sie das E-Book leider nicht öffnen. Daher müssen Sie bereits vor dem Download Ihre Lese-Hardware vorbereiten.

Bitte beachten Sie bei der Verwendung der Lese-Software Adobe Digital Editions: wir empfehlen Ihnen unbedingt nach Installation der Lese-Software diese mit Ihrer persönlichen Adobe-ID zu autorisieren!

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

55,69 €
inkl. 7% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
PDF mit Adobe-DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen