The Value of Games

Putting Play Back into Practice for Children
 
 
Rowman & Littlefield Publishers
  • erschienen am 1. September 2020
  • |
  • 150 Seiten
 
E-Book | ePUB mit Adobe-DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-4758-4641-6 (ISBN)
 
This work brings together a collection of games that have been a part of childhood through the ages, games that continue to be played in various forms around the world. Many anthologies of folktales, music, and other forms of art have been collected for readers, but there are not many works on the subject of traditional childhood games and their role in the important "work" of childhood, which is in fact play.



This book helps to meet a growing interest among educators and parents to encourage natural play and creativity in a world that is increasingly digital. Directions, descriptions, illustrations, of traditional childhood games, supported by educational theory are included. The material covered will not only help parents and educators to support children in play, but will also provide an anthology for consultation by those who see the need to preserve traditional play long associated with childhood.
  • Englisch
  • Blue Ridge Summit
  • |
  • USA
  • 2,31 MB
978-1-4758-4641-6 (9781475846416)
weitere Ausgaben werden ermittelt
By Kaye Bennett Dotson
Acknowledgment

Introduction

Part 1 Childhood: A Time to Keep

Chapter 1. Children and Play: The work of Children

Chapter 2. Fun & Games: Theoretical Basis for Playing Traditional Games

Chapter 3. Adult & Educator Support for the Important Work of Childhood

Chapter 4. Educators Helping Children Preserve the Games

Chapter 5. To Begin to Play

Part II Games to Play

Chapter 6. Games of Chase and Tag

Chapter 7. Games of Song and Dance, Rhyme and Rhythm

Chapter 8. String GamesChapter 9. Blindfold Games

Chapter 10. Guessing Games

Chapter 11. Jumping, Skipping Games

Chapter 12. Cops and Robbers

Chapter 13. Games with Corners, Squares, or Rectangles

Chapter 14. Relay Games

Chapter 15. Marbles and Jacks

Chapter 16. Memory or Directional Games

Chapter 17. National Ball Games and Informal Game Adaptions

Chapter 18. Lawn Games: Wickets, Balls, & Mallets

Chapter 19. Beanbag Games

Chapter 20. Pretend and Make-Believe Games

Chapter 21. Board Games

Conclusion

Appendix A: Resources for Parents, Teachers, and Youth Leaders

Appendix B: Sample Field Day Fun Schedule

Appendix C: Sample Field Day Schedule

Bibliography

Dateiformat: ePUB
Kopierschutz: Adobe-DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose Software Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose App Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nicht Kindle)

Das Dateiformat ePUB ist sehr gut für Romane und Sachbücher geeignet - also für "fließenden" Text ohne komplexes Layout. Bei E-Readern oder Smartphones passt sich der Zeilen- und Seitenumbruch automatisch den kleinen Displays an. Mit Adobe-DRM wird hier ein "harter" Kopierschutz verwendet. Wenn die notwendigen Voraussetzungen nicht vorliegen, können Sie das E-Book leider nicht öffnen. Daher müssen Sie bereits vor dem Download Ihre Lese-Hardware vorbereiten.

Bitte beachten Sie bei der Verwendung der Lese-Software Adobe Digital Editions: wir empfehlen Ihnen unbedingt nach Installation der Lese-Software diese mit Ihrer persönlichen Adobe-ID zu autorisieren!

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

21,99 €
inkl. 7% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
ePUB mit Adobe-DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen