Principles of Marketing, eBook, Global Edition

 
 
Pearson (Verlag)
  • 18. Auflage
  • |
  • erschienen am 10. März 2020
  • |
  • 736 Seiten
 
E-Book | PDF mit Adobe-DRM | Systemvoraussetzungen
978-1-292-34120-0 (ISBN)
 

For principles of marketing courses that require a comprehensive text.

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 18th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

18. Auflage
  • Englisch
  • Harlow
  • |
  • Großbritannien
Pearson HigherEducation
  • Digitale Ausgabe
978-1-292-34120-0 (9781292341200)
weitere Ausgaben werden ermittelt
  • PART 1: DEFINING MARKETING AND THE MARKETING PROCESS
  • 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement
  • 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships
  • PART 2: UNDERSTANDING THE MARKETPLACE AND CONSUMER VALUE
  • 3. Analyzing the Marketing Environment
  • 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights
  • 5. Consumer Markets and Buyer Behavior
  • 6. Business Markets and Business Buyer Behavior
  • PART 3: DESIGNING A CUSTOMER VALUE-DRIVEN STRATEGY AND MIX
  • 7. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers
  • 8. Products, Services, and Brands: Building Customer Value
  • 9. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle
  • 10. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value
  • 11. Pricing Strategies: Additional Considerations
  • 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value
  • 13. Retailing and Wholesaling
  • 14. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Integrated Marketing Communication Strategy
  • 15. Advertising and Public Relations
  • 16. Personal Selling and Sales Promotion
  • 17. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing
  • PART 4: EXTENDING MARKETING
  • 18. Creating Competitive Advantage
  • 19. The Global Marketplace
  • 20. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics
  • Appendix 1: Marketing Plan
  • Appendix 2: Marketing by the Numbers
  • Appendix 3: Careers in Marketing

Dateiformat: PDF
Kopierschutz: Adobe-DRM (Digital Rights Management)

Systemvoraussetzungen:

Computer (Windows; MacOS X; Linux): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose Software Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

Tablet/Smartphone (Android; iOS): Installieren Sie bereits vor dem Download die kostenlose App Adobe Digital Editions (siehe E-Book Hilfe).

E-Book-Reader: Bookeen, Kobo, Pocketbook, Sony, Tolino u.v.a.m. (nicht Kindle)

Das Dateiformat PDF zeigt auf jeder Hardware eine Buchseite stets identisch an. Daher ist eine PDF auch für ein komplexes Layout geeignet, wie es bei Lehr- und Fachbüchern verwendet wird (Bilder, Tabellen, Spalten, Fußnoten). Bei kleinen Displays von E-Readern oder Smartphones sind PDF leider eher nervig, weil zu viel Scrollen notwendig ist. Mit Adobe-DRM wird hier ein "harter" Kopierschutz verwendet. Wenn die notwendigen Voraussetzungen nicht vorliegen, können Sie das E-Book leider nicht öffnen. Daher müssen Sie bereits vor dem Download Ihre Lese-Hardware vorbereiten.

Bitte beachten Sie bei der Verwendung der Lese-Software Adobe Digital Editions: wir empfehlen Ihnen unbedingt nach Installation der Lese-Software diese mit Ihrer persönlichen Adobe-ID zu autorisieren!

Weitere Informationen finden Sie in unserer E-Book Hilfe.


Download (sofort verfügbar)

49,59 €
inkl. 7% MwSt.
Download / Einzel-Lizenz
PDF mit Adobe-DRM
siehe Systemvoraussetzungen
E-Book bestellen