What Should Teachers Know about Technology?

Perspectives and Practices (PB)
 
 
Information Age Publishing
  • erschienen am 1. Juni 2004
 
  • Buch
  • |
  • Softcover
  • |
  • 184 Seiten
978-1-59311-036-9 (ISBN)
 
A comprehensive picture of prominent perspectives on technology literacy for teachers and practices in preparing teachers to become technologically literate. The articles address such issues as the theoretical foundations of teacher technology knowledge, and the role of technology in teaching.
  • Englisch
  • Greenwich
  • |
  • USA
  • Für höhere Schule und Studium
  • |
  • Für Beruf und Forschung
  • Höhe: 234 mm
  • |
  • Breite: 156 mm
  • |
  • Dicke: 10 mm
  • 268 gr
978-1-59311-036-9 (9781593110369)
1593110367 (1593110367)
weitere Ausgaben werden ermittelt

Versand in 3-4 Wochen

55,74 €
inkl. 7% MwSt.
in den Warenkorb

Abholung vor Ort? Sehr gerne!
Unsere Web-Seiten verwenden Cookies. Mit der Nutzung des WebShops erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen finden Sie in unserem Datenschutzhinweis. Ok