Fashion Marketing & Merchandising

 
 
Goodheart-Wilcox Publisher
  • 3. Auflage
  • |
  • erschienen am 24. April 2008
 
  • Buch
  • |
  • Hardcover
  • |
  • 672 Seiten
978-1-59070-918-4 (ISBN)
 
Fashion Marketing & Merchandising brings to life the business aspects of the fashion world. It presents the basics of market economics, textiles, design, and promotion. This edition gives an in-depth view of the entire textile/apparel/retail soft goods chain and offers a comprehensive study of retail fundamentals and strategies for retail success. Hundreds of new color photos make the world of fashion come to life for fashion marketing and merchandising students.
  • Englisch
  • Großbritannien
  • US School Grade: From Tenth Grade to College Sophomore
  • geheftet
  • |
  • Pappband
Maps; Tables, color; Line drawings, color; Illustrations, color
  • Höhe: 277 mm
  • |
  • Breite: 221 mm
  • |
  • Dicke: 25 mm
  • 1633 gr
978-1-59070-918-4 (9781590709184)
1590709187 (1590709187)

Versand in 3-4 Wochen

73,13 €
inkl. 7% MwSt.
in den Warenkorb

Abholung vor Ort? Sehr gerne!
Unsere Web-Seiten verwenden Cookies. Mit der Nutzung dieser Web-Seiten erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen finden Sie in unserem Datenschutzhinweis. Ok