Emerging Perspectives on Values in Organizations (PB)

 
 
Information Age Publishing
  • erschienen am 27. September 2003
 
  • Buch
  • |
  • Softcover
  • |
  • 240 Seiten
978-1-59311-064-2 (ISBN)
 
The authors define values as "higher-order evaluative standards associated with desirable means and ends of action." They present papers that look a ways to view values in relation to perceptions of fairness in organizations and explore work-related values, their antecedents, and consequences.
  • Englisch
  • Greenwich
  • |
  • USA
  • Für höhere Schule und Studium
  • |
  • Für Beruf und Forschung
  • Höhe: 234 mm
  • |
  • Breite: 156 mm
  • |
  • Dicke: 13 mm
  • 343 gr
978-1-59311-064-2 (9781593110642)
1593110642 (1593110642)

Versand in 3-4 Wochen

56,08 €
inkl. 7% MwSt.
in den Warenkorb

Abholung vor Ort? Sehr gerne!
Unsere Web-Seiten verwenden Cookies. Mit der Nutzung des WebShops erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen finden Sie in unserem Datenschutzhinweis. Ok