Dieses Bild ist zur Zeit nicht verfügbar.

Merging Traditions

Future of Research on School Effectiveness and School Improvement
Continuum International Publishing Group Ltd.
Erschienen am 1. Oktober 1996
Buch
Hardcover
208 Seiten
978-0-304-33653-1 (ISBN)
99,99 €inkl. 7% MwSt.
Artikel ist vergriffen; keine Neuauflage
Explores recent research evidence, seeking to identify ways of integrating the two traditions of school effectiveness and improvement. The book is therefore a synthesis of approaches and perspectives aimed at improving the quality of research and the quality of judging and improving schools.
 
Explores recent research evidence, seeking to identify ways of integrating the two traditions of school effectiveness and improvement. The book is therefore a synthesis of approaches and perspectives aimed at improving the quality of research and the quality of judging and improving schools.
Reihe
Sprache
Englisch
Verlagsort
London
Großbritannien
Verlagsgruppe
Bloomsbury Publishing PLC
Zielgruppe
Für Beruf und Forschung
Illustrationen
11 b&w line illustra
Maße
Höhe: 244 mm
Breite: 169 mm
Gewicht
370 gr
ISBN-13
978-0-304-33653-1 (9780304336531)
Schlagworte
Schweitzer Klassifikation
Thema Klassifikation
DNB DDC Sachgruppen
Dewey Decimal Classfication (DDC)
BIC 2 Klassifikation
BISAC Klassifikation