Designing and Implementing a Professional Development Programme

 
 
Cambridge University Press
  • erschienen am 3. Mai 2018
 
  • Buch
  • |
  • Softcover
  • |
  • 126 Seiten
978-1-108-44082-0 (ISBN)
 
A collaborative series with the University of Cambridge Faculty of Education highlighting leading-edge research across Teacher Education, International Education Reform and Language Education.
  • Englisch
  • Cambridge
  • |
  • Großbritannien
  • Für Beruf und Forschung
  • Broschur/Paperback
Worked examples or Exercises; 00 Printed music items; 00 Tables, unspecified; 00 Tables, color; 00 Tables, black and white; 00 Plates, unspecified; 00 Plates, color; 00 Plates, black and white; 00 Maps; 00 Halftones, unspecified; 00 Halftones, color; 00 Halftones, black and white; 00 Line drawings, unspecified; 00 Line drawings, color; 00 Line draw
  • Höhe: 246 mm
  • |
  • Breite: 191 mm
  • |
  • Dicke: 10 mm
  • 265 gr
978-1-108-44082-0 (9781108440820)
1108440827 (1108440827)
First Steps; Breaking down barriers; Professional development models; Measuring success; Real world example: Parkside Federation Academies, UK; Conclusion;

Versand in 10-15 Tagen

23,97 €
inkl. 7% MwSt.
in den Warenkorb

Abholung vor Ort? Sehr gerne!
Unsere Web-Seiten verwenden Cookies. Mit der Nutzung dieser Web-Seiten erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen finden Sie in unserem Datenschutzhinweis. Ok