The Sacred Santa

Religious Dimensions of Consumer Culture
 
 
Wipf & Stock Publishers
  • erschienen am 24. April 2008
 
  • Buch
  • |
  • Softcover
  • |
  • 242 Seiten
978-1-55635-839-5 (ISBN)
 
The Sacred Santa is an inquiry into the religious dimension of postmodern culture, seriously considering the widespread perception that contemporary culture witnesses a profound struggle between two antithetical systems -- a collision of two worlds, both religious, yet each with vivid visions of the sacred that differ radically with regard to what the sacred is and what it means to human life and social endeavor.
  • Englisch
  • Eugene
  • |
  • USA
  • Broschur/Paperback
  • |
  • Klebebindung
Illustrations, color; Illustrations, black and white
  • Höhe: 229 mm
  • |
  • Breite: 152 mm
  • |
  • Dicke: 13 mm
  • 330 gr
978-1-55635-839-5 (9781556358395)
1556358393 (1556358393)

Versand in 3-4 Wochen

24,08 €
inkl. 7% MwSt.
in den Warenkorb

Abholung vor Ort? Sehr gerne!
Unsere Web-Seiten verwenden Cookies. Mit der Nutzung dieser Web-Seiten erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen finden Sie in unserem Datenschutzhinweis. Ok