Optimizing E-Participation Initiatives Through Social Media

 
 
IGI Global (Verlag)
  • erscheint ca. am 30. Mai 2018
 
  • Buch
  • |
  • Hardcover
  • |
  • 340 Seiten
978-1-5225-5326-7 (ISBN)
 
As technology and social media tools become more integrated into society, they provide important frameworks for online government and community collaboration.

Optimizing E-Participation Initiatives Through Social Media provides emerging research on the role of online web technologies in promoting citizen and community involvement in public affairs. While highlighting topics such as online transaction, participatory design, and e-polling, this publication explores the use of Web 2.0 by governments to create more affordable, participatory, and transparent public-sector management models. This book is an important resource for academicians, practitioners, and researchers seeking current research on online public involvement in government policy decision making.
  • Englisch
  • Hershey
  • |
  • USA
  • Für höhere Schule und Studium
  • |
  • Für Beruf und Forschung
  • Höhe: 254 mm
  • |
  • Breite: 178 mm
  • |
  • Dicke: 22 mm
  • 807 gr
978-1-5225-5326-7 (9781522553267)
1522553266 (1522553266)
weitere Ausgaben werden ermittelt

Artikel z.Zt. nicht lieferbar

215,17 €
inkl. 7% MwSt.
Vorbestellen

Abholung vor Ort? Sehr gerne!
Unsere Web-Seiten verwenden Cookies. Mit der Nutzung dieser Web-Seiten erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen finden Sie in unserem Datenschutzhinweis. Ok